4/20/2008

Jag har inget för mig, så jag tänker skriva lite till.
Jag skaffade just ett bilddagbokenkonto som kommer att förbli oandvänt. Jag har det bara för att jag ska kunna logga in så att jag ska kunna kolla på bilder. Jag kollade på min systers bilder. De är så fina. Dumbledore.bilddagboken.se. Check it out!
Jag tänker alldels strax ta fil och macka som en liten lättlunch. Jag håller på att lära mig att spela gitarr; The Quiz med Hellosaferide. Jag ska nämligen uppträda den på färentunafestivalen. Jag har aldrig spelat gitarr förut, förutom i skolan när vi spelade Thom Dooley (eller hur det nu stavas). Men då var vi så många så jag behövde inte byta ackord. Nu ska jag spela TRE ackord och kunna BYTA ackord. Sjukt! Men jag ska kämpa på, och tillslut sitter den väl som en smäck.
Ackorden är A, D och E. Jag kan byta, men inte särkilt snabbt, om man säger så.
Sen tycker jag att alla borde kolla in Soran Ismael (eller hur han nu stavas) på youtube. Sök på Tips från coachen, så borde han väl dyka upp någonstans. Skitkul!
Sen ska jah upp och lyssna på John Lennon. See ya'll!

Inga kommentarer: